پینه دستان

پینه دستان


رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي گفت: موازي‌كاري بين دستگاه‌هاي دولتي و ديوان‌سالاري در كشور و به خصوص استان صنعت را رنج می‌دهد.

حسن حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا- منطقه خراسان، با بیان اینکه مشكلات بخش صنعت، معدن و تجارت تبديل به يك زخم كهنه شده‌ و متاسفانه عمق اين زخم هر روز بيشتر مي‌شود اظهار كرد: با مديران رده بالا مشكلي نداريم اما بدنه كارشناسي در استان بسيار كند و فرسوده عمل مي‌كند چرا که نقش دولت در استان هر روز بیشترمي‌شود و بخش خصوصي رشد كمتري را دارد.

وی با بيان اينكه در حال حاضر سهم بخش خصوصی از 85 هزار ميليارد تومان معوقات بانكي 15 هزار میلیارد تومان است خاطر نشان كرد: بانك‌ها بايد براساس نظام بانكي اسلامي در سود و زيان شريك باشند اما در حال حاضر بانك‌ها تنها بهره‌ها را افزايش مي‌دهند، صندوق‌هاي قرض‌الحسنه همچون قارچ رشد مي‌كنند و سرمايه‌ها از توليد جدا مي‌شوند، در نتيجه توليد ضرر مي‌كند.

 رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اينكه تاكنون حمايت زيادي از بخش توليد صورت نگرفته است، تصريح كرد: نه تنها حمایتی از تولید نمی‌شود بلکه  در حال حاضر هزينه‌هايي نيز بر بخش توليد تحمیل شده است..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: دو شنبه 27 / 2 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com